Pražská plynárenská

Redesign loga, vizuální styl a komunikační koncept pro PPAS.

V minulém roce jsme měli možnost představit svůj návrh nové identity společnosti Pražská plynárenská. Značce s více než 150 letou tradicí jsme se rozhodli zachovat její hlavní atributy a základní barevnost, ale zároveň posunout její vizuál do modernější podoby. Cílem bylo vytvořit vyvážené a lehce zapamatovatelné logo, na které by navazoval celkový styl s infografikou, typografií a konceptem komunikace samotné energie. Naším cílem bylo také posunout logo a veškerou komunikaci do osobnější podoby, která by byla spotřebitelům bližší a srozumitelnější. Práce obsahovala také aplikace napříč různými médii či použití v komunikačních kampaních. 

* Uvádíme pouze jako case study. Projekt nakonec bohužel nebyl realizován.

ppas2ppas2
ppasppas
ppas24ppas24
ppas9ppas9
ppas11ppas11
ppas5ppas5